26 Eylül 2014 Cuma

Balrog (Games Workshop)

Bu figür ikinci denemem olup hayranı olduğum bir edebiyat yapıtının en korkulan şeytani yaratığı Morgoth'un Balrog'udur.Yine sizlere bir önceki yayınımda olduğu gibi bitmiş halinin resimlerini paylaşarak kısa kısa aşamaları anlatacağım.
Her makette olduğu gibi boyamaya başlamadan önce ılık sabunlu suyla kiti yıkıyoruz.Böylece kit üzerindeki kalıntı ve tozları temizliyoruz.

Astar olarak tamiya XF-1 Flat Black i kullandım.

Araştırmalarıma göre profesyoneller açık renklerin en önce uygulanmasını öneriyorlar hataları sonradan toplamak bu şekilde daha kolay oluyormuş.Bende önerileri takip ettim ve revell mat yellow ile lavın merkez noktalarını salaş bir şekilde boyadım.

Daha sonra revell Orange Clear ile sarının üzerine ateşi daha canlı göstermesi için merkez bölümlerini boyadım.Diğer bölümlerin tamamında revell Fiery Red gloss kullandım.

Kılıcın keskin taraflarında ve sırtının merkezini ateşin daha parlak görünmesi için revell matt white kullandım.Kafa bölgesi hala astarlıydı,boynuza revell dust grey matt ile drybrush uyguladım daha sonra gözleri matt white ile boyadım(ben en zorlayan kısım gözlerdi çok hassas çalışmak gerekiyor.)Ağız bölümünde kırmızı üstüne sarı ve turuncu renklerle çalıştım.

Body'nin büyük bölümüne drybrush ile matt siyah uyguladıktan sonra kırmızı ve siyah karıştırarak elde ettiğim renklerle drybrush a devam ettim.

En son olarak boyama sırasında kaybolan detayları canlandırdım.Vücutta bulunan bir kaç derin yaranın göze çarpması için sarı renkle boyadım.Kanatların detaylarını kırmızı ile belirginleştirdim.

Standı üzerinde neredeyse hiç oynama yapmayarak olduğu gibi bırakmayı tercih ettim.Sadece astar üstüne Dust Grey ile drybrush uygulayıp bıraktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder